Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

ΕΓΩ Ο ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ

Δεν με γνωρίζατε. Δεν με βλέπετε. Είμαι τόσο μικροσκοπικός μα τόσο δυνατός.

Τόσο επικίνδυνος. Τόσο ραδιούργος.

Ότι δεν καταφέραν τόσους αιώνες και τόσες χιλιετίες να σας κάνουν, κατάφερα εγώ μέσα από τα σατανικά χέρια της „νέας“ τάξης να σας τα επιβάλλω εντός λίγων ωρών.

Είμαι σατανικός. Είμαι τρομακτικός.

Τώρα ελεεινέ άνθρωπε θα με γνωρίσεις καλά.

Την συναναστροφή σου με ανθρώπους, θα στην καταργήσω.

Την αγκαλιά που τόσο λαχταρά ο κάθε άνθρωπος, θα σου την στερήσω.

Την συλλογικότητα, θα την ακυρώσω.

Την ζωή που λάτρευες, θα στην υποδουλώσω.

Και αν πιστεύεις ότι μου αρκούν αυτά είσαι γελασμένος ανθρωπάκο.

Εγώ θα σου μάθω, τι θα πει υποδούλωση.

Εγώ, θα σου μάθω τι θα πει ψυχικός έλεγχος.

Εγώ είμαι αυτός που θα σου μάθει για την κοινωνική και ψυχική απομόνωση.

Γιατί εσύ άνθρωπε ποτέ δεν εκτίμησες αυτά που είχες.

Εσύ ποτέ δεν εκτίμησες την απεριόριστη ελευθερία που σου δόθηκε από την φύση

Εσύ άνθρωπε ποτέ δεν εκτίμησες την εργασία σου.

Ποτέ δεν εκτίμησες την γνώση και την μάθηση

Ποτέ δεν σεβάστηκες τον εαυτό σου και τον συνάνθρωπο σου

Ποτέ δεν τίμησες και δεν σεβάστηκες την γη των προγόνων σου.

Ποτέ δεν πίστεψες ότι θα σε καταστρέψει κάποιος που σου έμαθε να αψηφάς τα πάντα που σε οφελούν και σε κάνουν δημιουργικό και ελεύθερο. Πάντα κοιτούσες αλλά δεν έβλεπες. Πάντα ήξερες αλλά ποτέ δεν γνώριζες ποιοι σε καθοδηγούν.

Και γιαυτό ήρθα εγώ.

Εγώ είμαι το αποκορύφωμα της απανθρωπιάς που άφησες να γεννηθεί στα σπλάχνα σου. Τώρα θα σου κλέψω τους ανθρώπους γύρω σου και τους αγαπημένους σου.

Εγώ είμαι το αποκορύφωμα της ξεροκεφαλιάς σου , που τα γνώριζες όλα αλλά ουσιαστικά τίποτε δεν ήξερες.

Εγώ είμαι το αποκορύφωμα της απιστίας σου. Γιατί σου τα λέγανε και δεν τα πίστευες, γιατί σε παραμυθιάσανε ότι θέλουνε το καλό σου.

Εγώ είμαι αυτός που πλέον θα υποδουλώσει το μυαλό σου, την ζωή και την ψυχή σου.

Εγώ είμαι αυτός που θα σε μάθει να ζεις μέσα στον φόβο και στο σκοτάδι.

Εγώ είμαι αυτός που θα φυλακίσει το πνεύμα σου.

Γιατί αυτοί που με δημιούργησαν είναι σκοτάδι και στο σκοτάδι κινούνται. Γιατί αυτοί που με δημιούργησαν θέλουν το κακό σου. Γιατί αυτοί είναι μισάνθρωποι. Γιατί αυτοί σε θεωρούν κατώτερο ον. Παιδί ενός κατώτερου θεού. Είναι αυτοί που σε πείσανε ότι τα δικά σου είναι λάθος και τα δικά τους σωστά. Σου κλέψανε τα πάντα και κατάφεραν να τους θεοποιήσεις και να τους υπακούς ως άβουλο ον. Κατάφεραν να σε σέρνουν σκλάβο αιώνες τώρα, ενώ εργάζονταν πίσω από την πλάτη σου για να σε κυριαρχήσουν.

Το πρώτο βήμα της κυριαρχίας τους είμαι εγώ.

Εγώ θα αποτελειώσω όλους τους ηλικιωμένους, για να χαθεί η επαφή με τις ρίζες σου άνθρωπε.

Και μετά από μένα, θα έρθουν κι άλλα. Πιο τρομερά, πιο άκαρδα πιο κατακτητικά.

Γράφει η Δ.Λαζαρίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου