Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ....


Της Δέσποινας Λαζαρίδου

Το κείμενο που ακολουθεί είναι αφιερωμένο στους πιλότους της πολεμικής μας αεροπορίας και συγκεκριμένα σε δύο που έτυχε να γνωρίσω προσωπικά. Δύο ανθρώπους τους οποίους συμπάθησα σαν άτομα και τους τιμώ ως αξιωματικούς. Και επειδή πιστεύω και εκτιμώ τον ελληνικό στρατό και τους ανθρώπους που καθημερινά αγωνίζονται για την ασφάλεια μας, θεώρησα ότι είναι σωστό να τους εκφράσω την αγάπη μου, τον σεβασμό μου και την ευγνωμοσύνη μου...Αφιερωμένο λοιπόν στους δύο αγαπημένους μου πιλότους...


Κάποτε μου λέγανε πως ο αετός είναι ο βασιλιάς των πουλιών και εγώ τον κοίταζα και έψαχνα να βρω το στέμμα του… Είναι περήφανα πουλιά μου λέγανε και εγώ έψαχνα να βρω τον λόγο… Είναι άπιαστα πουλιά και εγώ αναρωτιόμουν γιατί…Κάποτε…Μέχρι που τους συνάντησα…

Αγέρωχοι και απρόσιτοι μα τόσο φιλικοί, περήφανοι και λαμπεροί μα τόσο ταπεινοί.

Η λάμψη και η ομορφιά ξεπηδούν από το μεγαλείο της ελληνικότατης ψυχής τους. Μια λάμψη τόσο φωτεινή, εκθαμβωτική… Μέσα στο βλέμμα τους αντανακλά η δόξα και η τιμή, που έχουν λάβει από την Μάνα τους την δοξασμένη Ελλάδα.

Σύντροφος και συνοδοιπόρος τους, οι δοξασμένοι ήρωες που άφησαν την τελευταία τους πνοή για την τιμή της Πατρίδας μας.

Το φως της ελληνικής ψυχής, η οποία είναι στολισμένη με ιδανικά και αξίες, είναι λαμπερό, καθάριο, δυνατό. Αυτό ξεπροβάλει και από το βλέμμα τους.

Μαγεύτηκα από τους αετούς. Μα αυτοί περήφανοι και απρόσιτοι άνοιξαν τις φτερούγες και πέταξαν ψηλά. Εκεί που τους αρμόζει. Εκεί που κλήθηκαν να βρίσκονται για να μεταμορφώνονται σε φύλακες αγγέλους.

Πριν φύγουν ένα ενθύμιο μου άφησαν, φυλακτό παντοτινό. Το κοιτάζω και από βάθους ψυχής τους σιγοψιθυρίζω "για εσάς αετοί μου που δεν πρόλαβα να σας πω ότι είμαι περήφανη που σας γνώρισα. Ότι σας αγαπώ και σας τιμώ για αυτό που είστε και που κάνετε. Είστε κομμάτι της Ελλάδας μου που τόσο την λατρεύω. Σας λατρεύω άγγελοι μου. Σας σέβομαι και σας τιμώ. Και κάθε φορά που κοιτάζω το ενθύμιο που μου αφήσατε, μια προσευχή βγαίνει από βάθους καρδιάς. Να είστε πάντα καλά, πάντα γεροί και να αντλείτε δύναμη από την αγάπη όλων αυτών που σας τιμούν…"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου