Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Άλλο πράγμα η υπηκοότητα και άλλο η ιθαγένεια

Ανατρέχοντας τις δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο, διάβασα το συγκεκριμένο άρθρο το οποίο είναι αρκετά διαφωτιστικό, αναφορικά με το θέμα της ιθαγένειας και της υπηκοότητας. 


Άρθρο του Πέτρου Μαρκόπουλου
Δυστυχώς δεν υπάρχουν ούτε νομικοί ούτε πνευματικοί άνδρες να ξεσηκωθούν και να αντισταθούν και να ενημερώσουν και τους Έλληνες για τις συνέπειες που έχει για την πατρίδα μας η επιχειρούμενη Ελληνοποίηση των λαθρομεταναστών.

Είμαι απόγονος γενεών προγόνων που όχι μόνο αγωνίσθηκαν για την αγαπημένη μας Ελλάδα αλλά και πολλοί σκοτώθηκαν για αυτήν ( πατέρας μου. παππούς μου, γιαγιά μου, θείος μου και πρόγονοι μου Μακεδονομάχοι) και φυσικά τόσοι και τόσοι Έλληνες επώνυμοι και ανώνυμοι.

Βέβαια κατόρθωσαν οι «προοδευτικές δυνάμεις και η αριστερά κουλτούρα» να απομονώσει και αφοπλίζει κάθε Έλληνα που θέτει στην σωστή Εθνική βάση θέματα για την Πατρίδα, την Ορθοδοξία, την Οικογένεια ,τις Παραδόσεις και τα ήθη και έθιμα μας χαρακτηρίζοντας τον φασίστα, εθνικιστή, ρατσιστή και να μας λένε να ξεχάσουμε αυτά που ξέραμε!!!!!!!!!!!!

Δεν δέχομαι με τίποτα να εξισωθώ με τον κάθε λαθρομετανάστη. Παρακάτω παραθέτω όσα επιχειρήματα μπόρεσα να συλλέξω προκειμένω το θέμα να γίνει κατανοητό από όλους τους Έλληνες.

Τον τελευταίο καιρό έχει τεθεί και βρίσκεται σε συζήτηση, το θέμα της απόδοσης της Ελληνικής Ιθαγένειας ή της Ελληνικής Υπηκοότητας στους οικονομικούς μετανάστες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βρίσκονται στην Ελλάδα. Με αφορμή την επικείμενη Ελληνοποίηση αλλοεθνών και επειδή πολλά ακούμε για αυτούς τους όρους ας δούμε τι σημαίνουν διότι στην Ελλάδα ως συνήθως πάμε να τους κάνουμε όλους Ιθαγενείς.

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ είναι ο νομικός, πολιτικός, πολιτιστικός και συναισθηματικός δεσμός, που συνδέει το άτομο με την κοινότητα απ' την οποία κατάγεται. Αποτελείται δε από τα μέλη μιας φυλής με κοινή γλώσσα, χρήση κοινού εδάφους, κοινά ήθη, παραδόσεις και πολιτισμό. Η Ιθαγένεια μεταδίδεται από τον γονιό στον φυσικό του απόγονο. Άρα η όποια ιθαγένεια είναι μια ιδιότητα, την οποία απλά έχεις ή δεν έχεις. Κι επειδή μόνο μια ιθαγένεια μπορεί να έχει κάποιος, η εκ των υστέρων αναγνώρισή της γίνεται βάσει του δίκαιου της καταγωγής (ius sanguinis), αν υπάρχουν τα χαρακτηριστικά που συνδέουν το άτομο με την εν λόγω ομάδα.

ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ (citizenship) είναι ο νομικός και πολιτικός δεσμός, που συνδέει το άτομο ως πολίτη με την Πολιτεία, απ' την οποία πηγάζουν τα δικαιώματα κι οι υποχρεώσεις για αμφότερα τα μέρη. Η υπηκοότητα αποκτάται αυτόματα από όσους έχουν την Ιθαγένεια του Κράτους-Εθνους ή είναι μειονότητες-κάτοικοι στην επικράτειά του.

Η διαφορά είναι σαφής. Με τη δική μου λογική, Ιθαγενής Έλληνας είναι ο γεννημένος στην Ελλάδα σε αντίθεση με τον Υπήκοο Έλληνα ο οποίος δεν έχει γεννηθεί στην Ελλάδα, αλλά ζητά να του αποδοθεί η υπηκοότητα για να μπορεί να ζήσει μόνιμα στην Ελλάδα, γιατί εδώ του αρέσει ο τρόπος ζωής και υπόσχεται να υπακούει στους νόμους και τους κανόνες που ισχύουν στη Χώρα μας, αποκτώντας μ' αυτό τον τρόπο τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Ελλήνων πολιτών.

Όπως αναφέρει το λεξικό της UNESCO η Ιθαγένεια στο διεθνές Δίκαιο υπονοεί επίσης και την εθνικότητα (nationality). Δυστυχώς στην Ελλάδα του εθνομηδενισμού και της Απαιδείας, με τον όρο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας καταφέραμε να τα βάλουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι μεταφράζοντας τους όρους σύμφωνα με τις γνωστές μας μεσοβέζικες λύσεις.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός σε ότι αφορά την ορολογία.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΗΛΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ…!

Γνωρίζαμε μέχρι τώρα ότι όταν ένα παιδί μεταναστών γεννηθεί για παράδειγμα στην Γερμανία, αποκτά την Γερμανική υπηκοότητα..! Εδώ εμείς, σύμφωνα με το εθνοκτόνο σχέδιο θα δώσουμε την Ελληνική ιθαγένεια…! Για ποιόν λόγο να δίνεται η Ελληνική ιθαγένεια και όχι η Ελληνική υπηκοότητα στους ανθρώπους αυτούς;
Ιθαγενείς είμαστε εμείς οι Έλληνες στην πατρίδα μας δηλαδή!! Εδώ που είναι οι ρίζες μας!!

Με το να δοθεί λοιπόν η Ελληνική Ιθαγένεια και όχι η Υπηκοότητα τους κάνει σαν εμάς!! Αφού περάσει λοιπόν το νομοσχέδιο η γη η Ελληνική θα τους ανήκει δικαιωματικά καθώς θα είναι Ιθαγενείς!!! Δεν θα έχουν μόνο την υπηκοότητα αλλά και κάτι παραπάνω! Η επεξήγηση του όρου είναι ξεκάθαρη! Θα τους ανήκει η γη μας! Η γη των προγόνων μας! Θα τους ανήκει η χώρα μας!

Το ερώτημα είναι για ποιόν λόγο ενώ σε όλη την Ευρώπη έχουμε απόδοση υπηκοότητας …εμείς είμαστε τόσο γενναιόδωροι και τους δίνουμε Ιθαγένεια;;; Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση! Η γη αυτή ανήκει στους Έλληνες! Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες! Πρέπει να αντιδράσουμε να μη περάσει η εθνοκτόνος σκέψη ότι η γη αυτή θα ανήκει και στους μετανάστες, που θα είναι Έλληνες Ιθαγενείς και όχι απλά Έλληνες υπήκοοι!!

H καλλιέργεια του πατριωτισμού αποτελεί σήμερα την μοναδική απάντηση, ώστε ο λαός μας να μπορέσει να αποκρούσει ενημερωμένος, ενωμένος και άγρυπνος αυτό το σατανικό σχέδιο ξεσκεπάζοντας και απομονώνοντας τους εχθρούς του, όποιοι και αν είναι και όπου κι αν βρίσκονται.

Ο ελληνικός λαός είναι κυρίαρχος στην πατρίδα του και άρα ιδιοκτήτης της. Απειλούνται τα συλλογικά συμφέροντά του κάθε φορά που απειλείται η πατρίδα του με την ίδια λογική που απειλούνται τα συμφέροντα του κάθε ιδιοκτήτη κάθε φορά που απειλείται η ιδιοκτησία του. Όταν προστίθενται αυθαίρετα συνδικαιούχοι σε μια περιουσία, η οποία παραμένει αναλλοίωτη, ευνόητο είναι ότι έχουμε απειλή των συμφερόντων των προηγούμενων ιδιοκτητών και στην προκειμένη περίπτωση των συμφερόντων του ελληνικού λαού. Αυτά τα συλλογικά συμφέροντα είναι ταυτόχρονα και ατομικά, εφόσον καθιστούν τους Έλληνες πολίτες “συνέταιρους” στην κυριαρχία και άρα στην ιδιοκτησία της πατρίδας τους. Το συλλογικό συμφέρον του ελληνικού λαού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πατρίδας του μοιράζεται στα μέλη του. Η έννοια της κυριαρχίας μοιράζεται στους δικαιούχους της —οι οποίοι είναι οι Έλληνες πολίτες ως άτομα— και άρα αυτό το οποίο μοιράζεται είναι η ιδιοκτησία, με αποτέλεσμα το συλλογικό συμφέρον να γίνεται ταυτόχρονα και ατομικό συμφέρον. Το ατομικό συμφέρον ενός Χανιώτη στην Καστοριά ή το ατομικό συμφέρον ενός Ροδίτη στον Έβρο.

Οι προύχοντες της πολιτικής μας ζωής δεν εννοούν να κατανοήσουν τι σημαίνει να είσαι Έλληνας. Τι σημαίνει δηλαδή να έχεις γλώσσα, αίμα, καρδιά, φιλότιμο και πατριωτική συνείδηση ελληνική. Οι αληθινοί Έλληνες έχουμε στερεώσει την εθνική μας συνείδηση και ταυτότητα με έναν ισόβιο και ακατάλυτο Όρκο Πίστης στους Νεκρούς Ήρωες και τους Αγέννητους Έλληνες ότι θα διαφυλάξουμε την Πατρίδα και θα την παραδώσουμε στο διηνεκές σε Έλληνες γιους και Ελληνίδες κόρες καθαρόαιμη, ακέραιη και μεγαλύτερη. Αυτό που καταλαβαίνουμε εμείς κι όχι εχθροί και νενέκοι είναι ότι το δικό μας συμβόλαιο ελληνικότητας δεν διαγράφεται γιατί δεν είναι φτιαγμένο από φθαρτό μελάνι αλλά από άφθαρτο αίμα.

Η ελληνική ψυχή και η ελληνική πατρίδα είναι γεννημένα και ζυμωμένα μαζί μέσα σε καιρούς αντάρας μα και σε καιρούς δόξας. Δόξας άφθαστης από κοντά αναστήματα. Και επειδή η κοσμοπλάστρα, εκπολιτίστρια και κοσμοκρατόρισσα Ελλάδα, η δική μας δηλαδή Μεγάλη Ελλάδα είναι και Αιώνια, αιώνια θε να ζήσει και η Ελληνική Ψυχή Γιατί Έλληνας γεννιέσαι και δεν γίνεσαι.

Ναι, είμαστε Έλληνες. Που πάει να πει πως είμαστε γενιά ηρώων, πρώτοι στον πολιτισμό και τα όπλα, προασπιστές της λαϊκής κοινότητας και του εθνικού φυλετικού κράτους. Πιστεύουμε στην Θεία Πρόνοια, στην Ελληνική Οικογένεια και δεν ανοίγουμε ιερά και πύλες σε βέβηλους και βαρβάρους . Αυτοί είμαστε εμείς οι Έλληνες.. Είμαστε Έλληνες γεννημένοι, δηλαδή Έλληνες πραγματικοί κι όχι φερμένοι και πλαστοί. Το ξέρει ο Ελληνικός λαός άριστα. Το ξέρει περίφημα ο Ελληνικός Στρατός που θα προασπίσει άριστα την εθνική συνείδηση και ταυτότητα της Φυλής μας.

Ο Ισοκράτης (436-338 π.Χ.), σχετικά με την καταγωγή των Ελλήνων, αναφέρει: "Διότι κατοικούμε αυτήν την χώρα, χωρίς ούτε να εκδιώξουμε άλλους εξ αυτής ούτε να την καταλάβουμε έρημο ούτε να εγκατασταθούμε σε αυτήν ως ανάμεικτος ομάδα από διάφορα ανόμοια φύλα, απεναντίας είναι τόσον ευγενές και γνήσιο το γένος μας, ώστε τη χώρα, στην οποίαν είδαμε το πρώτο φως, εξακολουθούμε συνεχώς να κατοικούμε, διότι είμεθα αυτόχθονες και μόνον εμείς από όλους τούς άλλους έχουμε το δικαίωμα να προσφωνούμε την πόλη μας με τις ίδιες λέξεις, δια των οποίων προσαγορεύομε τούς πλέον γνωστούς συγγενείς". (Ισοκράτης, «Πανηγυρικός», 24 -25) Και στην αρχαία ελληνική: «....Ταύτην γάρ οικούμεν ούχ εταίρους εκβαλόντες ούδην έρημον καταλαβόντες ούδην εκ πολλών εθνών μιγάδες συλλεγέντες, αλλά ούτω καλώς καί γνησίως γεγόναμεν, ώστε εξ ήσπερ έφυμεν, ταύτην έχοντες άπαντα τόν χρόνον διατελούμεν, αυτόχθονες όντες καί τών ονομάτων τοίς αυτοίς οίσπερ τούς οικειωτάτους τήν πόλιν έχοντες προσειπείν: μόνοις γαρ ημιν των Ελλήνωντην αυτήν τροφόν και πατρίδα και μητέρα καλέσαι προσήκει..»
(Ισοκράτης, «Πανηγυρικός», 24-25).

Πολλοί κομματικοί και «προοδευτικοί» παραχαράκτες, προκειμένου να μας πείσουν ότι επιβάλλεται η αθρόα πολιτογράφηση των λαθρομεταναστών που περνούν παράνομα τα αφύλακτα σύνορά μας, απομονώνουν την τελευταία φράση του Ισοκράτη και ισχυρίζονται με πάθος, ότι επιβάλλεται η ελληνοποίησή τους εφ’ όσον «μετέχουν της ελληνικής παιδείας».

Αυτός ο ισχυρισμός τους και αυτή τους η ερμηνεία συνιστά όχι μόνο επιπολαιότητα αλλά και σκόπιμη νοητική, πνευματική και ιστορική παραχάραξη. Να γιατί: Ισοκράτης ήταν Αθηνολάτρης και Ελληνολάτρης διδάσκοντας φιλοσοφία, πολιτική και Ο παιδαγωγική.

Συνεπώς, ένας πνευματικός στοχαστής αυτού του επιπέδου και αυτού του πατριωτισμού δεν ήταν δυνατό να θεωρήσει ως Έλληνα τον οποιονδήποτε αλλοδαπό, που θα παρακολουθούσε κάποια μαθήματα ελληνικής γλώσσας ή θα είχε παρακολουθήσει κάποιες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Σε άλλο επίπεδο δράσης του Ισοκράτη διαβάζουμε:

Ούτως εχόντων των πραγμάτων, θα έλεγα ότι η βαθυστόχαστη κουλτούρα του Ισοκράτη και τα οράματά του για τον ελληνισμό και την ηγεμονία της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, με τη γνωστή της πνευματική παραγωγή, δεν ήταν δυνατό να εντάξει στον ελληνισμό ένα λαθρομετανάστη, που μόλις ξέρει μερικές ελληνικές λέξεις. Έχω την γνώμη ότι αν ζούσε τώρα ο Ισοκράτης θα τραβούσε τα μαλλιά του βλέποντας το πώς παραχαράσσονται τα λόγια του και η αγάπη του για την παιδεία και την Αθήνα.

Όμως, επειδή η παιδεία στην οποία αναφέρεται ο Ισοκράτης, δεν περιορίζεται στο να πάει κάποιος μετανάστης ή λαθρομετανάστης σε μερικές τάξεις του δημοτικού σχολείου – χωρίς να ξέρει καλά και την ελληνική γλώσσα, παραθέτω και τούτη την ερμηνεία του περιεχομένου της ελληνικής παιδείας, για την οποία έκανε λόγο ο Ρήγας Βελεστινλής στα περίφημα «Δίκαια του Ανθρώπου».

Να, λοιπόν, πως ερμήνευσε το νόημα της ελληνικής παιδείας ο ογκόλιθος της νομικής επιστήμης και καθηγητής στο παν/μιο Ν. Πανταζόπουλος: «Ο Ρήγας αποβλέπει εις την πραγματοποίησιν των κοσμοπολιτικών αντιλήψεων του ελληνικού κλασσικού πολιτισμού, κατά τας οποίας: «Έλληνες καλούνται οι μετέχοντες της ελληνικής παιδεύσεως» δηλαδή, οι παραδεχόμενοι και εφαρμόζοντες τα ελληνικά πολιτιστικά ιδανικά» (Παραπέμπει στο σχετικό κείμενο του Ισοκράτη, από τον «Πανηγυρικό» του, (γ’ 50). Βλ. Ν. Πανταζόπουλου: «Μελετήματα για τον Ρήγα», εκδ. Επιστημονική Εταιρεία Μελέτης «Φερών – Βελεστίνου – Ρήγα», χ.χ. σελ. 40). Ούτως εχόντων των πραγμάτων, θα έλεγα ότι οι δήθεν προοδευτικοί της οκάς, που παραχαράσσοντας ιστορία και έννοιες, επιχειρούν να εξισώσουν την Τρίτη Δημοτικού με το πιο πάνω νόημα και περιεχόμενο της ελληνικής παιδείας κατά Ισοκράτη, την παραχαράσσουν εσκεμμένως. Επειδή ενδεχομένως αγνοούν –και είναι βέβαιο ότι το αγνοούν –τις πολλές προϋποθέσεις που απαιτούσαν στην Αθηναϊκή Δημοκρατία του Περικλή για να δώσουν την υπηκοότητα του Αθηναίου Πολίτη σε «ξένους .Οι Αθηναίοι πολιτογραφούσαν εξέχουσες προσωπικότητες των γραμμάτων και των τεχνών και ανάμεσα σ’ αυτούς τον πατέρα της ιατρικής, τον Ιπποκράτη. Αν θέλουν να μας πουν ότι ο αγράμματος πακιστανός είναι το ίδιο με τον Ιπποκράτη, εδώ σταματούν τα επιχειρήματα και τον λόγο έχουν οι ψυχίατροι.
 
Πηγή: http://www.mcnews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου