Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Kανείς δεν ακουμπάει την σημαία μου!! Το Allah Akbar είναι αυτό που ουρλιάζουν οι μουσουλμάνοι ενώ δολοφονούν ανθρώπους!





Μουσουλμάνοι μετέτρεψαν την Μεταρρυθμισμένη Εκκλησία στην πόλη Speyer της Ρηνανίας σε τζαμί και πέταξαν έξω μία Γερμανίδα που άρχισε να διαμαρτύρεται με συνθήματα υπέρ του Χριστιανισμού.

Στην εκκλησία επρόκειτο να γίνει μια διαθρησκευτική εκδήλωση που είχε σκοπό «να φέρει κοντά» το Χριστιανισμό και το Ισλάμ. Μέρος της εκδήλωσης ήταν κατά την διάρκεια της συναυλίας, να βγει στην μέση ένας ιμάμης και κάνει το μουσουλμανικό κάλεσμα σε προσευχή, το γνωστό «Αλλάχ Άκμπαρ».

Όταν ο ιμάμης άρχισε το κάλεσμά του, την σιγή του ακροατηρίου διέκοψε η φωνή μιας μικρόσωμης γυναίκας από τα θεωρεία, που άρχισε να διακηρύττει ότι «ο Ιησούς Χριστός είναι ο μόνος Κύριος της Γερμανίας» και να φωνάζει, «σπάω αυτή την κατάρα».

Επικαλέσθηκε επίσης το όνομα του Μαρτίνου Λούθηρου, προς τιμήν του οποίου χτίστηκε μεταξύ του 1893 και 1904 η εκκλησία και προειδοποίησε το κοινό ότι αυτό που συνέβαινε ήταν "ένα ψέμα".

Για τους προτεστάντες η συγκεκριμένη εκκλησία δεν είναι μια οποιαδήποτε εκκλησία. Είναι ένα μνημείο για την Προτεσταντική Μεταρρύθμιση και ένα μνημείο για την πνευματική μεταμόρφωση της Γερμανίας. «

Ήμουν προετοιμασμένη για αυτό που ο Θεός ήθελε να κάνω. Όταν άρχισε το κάλεσμα, θα έλεγα ότι ένιωσα μια ιερή οργή​​», είπε η Heidi Mund στο CBN News και προσθέτει, «τότε σήκωσα τη σημαία μου και διακήρυξα ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Κύριος πάνω από τη Γερμανία».

«Ήθελα να σπάσω αυτή την κατάρα, επειδή οι μουσουλμάνοι λένε, «μόνο ο Αλλάχ είναι ο Κύριος. Αυτός είναι ο Θεός, ο μόνος Θεός». Και την έσπασα αυτή την κατάρα μέσα σε αυτή την εκκλησία και την έσπασα πάνω από τη χώρα μου», συνέχισε.

Και η γυναίκα επανέλαβε τα λόγια του Λούθηρου το 1521, όταν αρνήθηκε να αποκηρύξει την πίστη του πάνω στην Αγία Γραφή μόνο: «Εδώ στέκομαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο» και «Σώστε την εκκλησία του Μαρτίνου Λούθηρου!»

Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται μια άλλη γυναίκα που προσπαθεί να την ηρεμήσει λέγοντας, «Αυτή είναι μια συναυλία για την ειρήνη», ενώ φαίνεται ότι επιχείρησε να της πάρει την σημαία.

Η Mund ακούγεται να λέει στα γερμανικά, «κανείς δεν ακουμπάει την σημαία μου» και «Όχι δεν είναι! Το AllahuAkbar είναι αυτό που ουρλιάζουν οι μουσουλμάνοι ενώ δολοφονούν ανθρώπους! Μην ξεγελιέστε! Μην ξεγελιέστε! Πρόκειται για ένα ψέμα!»

«Θα έπρεπε πετάξουν έξω τον ιμάμη και όχι εμένα, γιατί εγώ είμαι μία πιστή του Ιησού Χριστού, αλλά εκείνος υπηρετεί έναν άλλο θεό. Αυτός ο Αλλάχ δεν είναι ο ίδιος Θεός. Και αυτή δεν είναι η αλήθεια».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου