Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΕΛ.ΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΙΨΙΟΥ Χ.Ξηρός: Είχε οργανωμένο σχέδιο απόδρασης

Στο φως της δημοσιότητας έρχονται νέα στοιχεία της κατάθεσης του ανιψιού του περιβόητου «Μανώλη» της 17Ν από τη real.gr. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, φαίνεται καθαρά πως ο Ξηρός είχε ολοκληρωμένο σχέδιο απόδρασης γι' αυτό και ήθελε να κρατήσει άκρα μυστικότητα.

Ο ανηψιός φέρεται να είχε υποστηρίξει αρχικά ότι ήρθαν μαζί στην Αθήνα για να πάρουν μια φίλη του και στη συνέχεια να επιστρέψουν στη Νέα Καλλικράτεια. Συγκεκριμένα, φέρεται να είπε: "Όντως τον έφερα , τον άφησα στην Αθήνα και έφυγε. Οι ώρες περνούσαν και του τηλεφώνησα αλλά δεν απαντούσε. Έτσι γύρισα πίσω στην Καλλικράτεια".

Σύμφωνα λοιπόν με τον ανιψιό του, μία ημέρα πριν χαθούν τα ίχνη του Χριστόδουλο Ξηρού, του είχε πει να τον περιμένει την επόμενη σε μία ταβέρνα που επισκεπτόταν συχνά ο τρομοκράτης στη Θεσσαλονίκη. «Αυστηρά μου τόνισε να μην πω τίποτα στους υπόλοιπους συγγενείς και για να δικαιολογήσω την απουσία μου, να πω ότι θα πάω σε έναν φίλο σε μία διπλανή πόλη».

Συνεχίζοντας τις αποκαλύψεις για το σχέδιο του Ξηρού, ο νεαρός ανέφερε στην αντιτρομοκρατική ότι: «Μόλις φτάσαμε στα πρώτα διόδια, ο Χριστόδουλος έσκυψε μέσα στο αυτοκίνητο, σαν να ήθελε να κρυφτεί. Τον ρώτησα γιατί το έκανε αυτό και μου απάντησε ότι ήθελε να μην τον δουν οι κάμερες. Και μάλιστα, αμέσως μετά μου είπε να μην ξαναρωτήσω τίποτα άλλο και ότι μόνο αυτός θα μιλάει κατά τη διάρκεια της διαδρομής».

Προκειμένου να αποκλείσει να πάει κάτι στραβά στο σχέδιό του, ο Ξηρός απέφυγε να κάνει όλη τη διαδρομή προς την Αθήνα από την Εθνική Οδό. «Μου είπε να αποφεύγω όσο μπορώ την Εθνική και να μπαίνω μέσα από χωρία. Το έκανα χωρίς να πω τίποτα περισσότερο. Μάλιστα, μου είπε να μην αναπτύσσω πολύ ταχύτητα για να καθυστερήσουμε, καθώς όπως μου είπε ήθελε να φτάσουμε στην Αθήνα ακριβώς στις 9 το βράδυ».

ΠΗΓΗ:defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου