Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ.

Νιώθω ντροπή !!!! ναι νιώθω ντροπή αν και νομίζω ότι θα χαρακτηριστώ μάλλον γραφική. Η λέξη και το συναίσθημα της ντροπής χάθηκε και μάλλον θα υπάρχει σε κάποιο λεξικό αλλά μόνο εκεί θα βρίσκουμε τι λέξη είναι αυτή και τι σημασία έχει.

Χτες ντράπηκα πολύ γιατί κατάλαβα ότι αφήσαμε και αφήνουμε και παραδώσαμε την οικονομική σωτηρία της χώρας μας σε ένα σεξοπορνοδιεστραμένο.

Παραδώσαμε το μέλλον των παιδιών μας σε ανθρώπους χωρίς ντροπή.

Είμαι 40 ετών, μητέρα 4 παιδιών και μέχρι χτες ήμουν θυμωμένη, πικραμένη και οργισμένη για την σημερινή μου κατάσταση.

Σήμερα όμως κατάλαβα ότι τελικά νιώθω και ντροπή και μάλιστα πολύ. ΝΤΡΟΠΗ απέναντι στην ίδια μου τη ζωή και στα παιδιά μου, απέναντι στη πατρίδα , στην ιστορία μου.

Ντροπή, γιατί θέλω να δηλώνω ΕΛΛΗΝΙΔΑ και αναρωτιέμαι πως μπορείς να δηλώσεις κάτι όταν πρέπει να το αποδεικνύεις καθημερινά και δεν το κάνεις!

Ντρέπομαι γιατί έκανα πολλά λάθη, παρά πολλά , πίστεψα προδότες, ψεύτες και τους ψήφισα και έγινε η ντροπή μου πλέον μεγάλη .

Ξέρω ότι η ντροπή δεν είναι πανάκεια, είναι συναίσθημα που ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα ζώα αλλά κοιτώ γύρω μου και βλέπω ότι δεν υπάρχει πουθενά , ΧΑΘΗΚΕ

Γιατί; ήταν εύκολο και πολύ έξυπνο

Άνθρωπο χωρίς ντροπή μπορείς να τον άγεις δηλαδή να τον κάνεις ότι θέλεις , να τον πηγαίνεις όπου θέλεις, να του λες ότι θέλεις και να το πιστεύει, να τον ταΐζεις «σκουπίδια» και να νομίζει ότι είναι και καλά «άνθρωπος».

Όταν πάψεις να ντρέπεσαι αυτόματα έπαψες να είσαι και αξιοπρεπής!!! Δεν ζούμε με αξιοπρέπεια και μιλώ για την ελληνική αξιοπρέπεια!

Σχεδόν όλοι σήμερα φτάσαμε να μην ντρεπόμαστε για την γύμνια που μας περιβάλει την σωματική και την πνευματική, να μη ντρεπόμαστε αν διαλύονται σπίτια ή χώρες, αν κλείνουν σχολεία ή νοσοκομεία , να μη ντρεπόμαστε που δεν τηρούμε το σύνταγμα μας.

Ο άνθρωπος που δεν ντρέπεται δεν αντιδρά. Αξιοπρεπής δεν είσαι με λόγια αλλά με έργα.

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ και αυτήν την ντροπή θέλω να την κρατήσω ως βάση για τα παιδιά μου και να τη μεταδώσω σ αυτά σαν έννοια και συναίσθημα όχι μόνο ως λέξη.

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ σχεδόν για όλα όσα σήμερα ζω, ακούω , βλέπω, διαβάζω.

Ντρέπομαι για το σχολείο που θα ήθελα για τα παιδιά μου και για τον αθλητισμό που θα ήθελα αλλά δεν έχω .

Ντρέπομαι για όσες φορές ψήφισα και όποιον ψήφισα.

Δεν θα μείνω όμως στην ντροπή και στα λάθη μου που έγιναν γόρδιος δεσμός!

Έχω ιστορία, ότι δεν λύνεται κόβεται και δεν μπορεί τα όσα λάθη μου να μου στερήσουν τη δύναμη να τα κόψω και να αρχίσω ξανά από την αρχή!

Είναι αυτή η ντροπή που με κάνει να νιώθω ότι πρέπει να αρχίσω να διορθώνω τα λάθη μου και ότι θέλω ξανά πίσω την ελληνική υπερηφάνεια μου!

την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!!!

Η ντροπή μου γίνεται η βάση για ότι με προσβάλει ως άνθρωπο και ως Ελληνίδα για να αρχίσω να παλεύω, να διορθώνω τα λάθη.

Τι θα κάνω; θα συνεχίσω για ότι ντρέπομαι να παλεύω κάθε στιγμή που περνά .

Δεν θέλω να ντρέπομαι που δεν είπα όχι σε όλο το «σύστημα» που με θέλει αριθμό σε μια κάρτα και χωρίς σύνορα, να ελέγχει τι θα τρώω και πως θα ζω .

Δεν μεγάλωσα να ζω με ντροπή, μεγάλωσα να ντρέπομαι για τα λάθη μου και να τα διορθώνω.

Μεγάλωσα να είμαι περήφανη που γεννήθηκα ΕΛΛΗΝΙΔΑ και έτσι θέλω να ζω, περήφανη Ελληνίδα . Μεγάλωσα να ζω με αξιοπρέπεια, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

Περήφανη, για μια ιστορία που έμαθε ότι μπορώ να νικήσω και δεν ξέρω αν θα είμαι μόνη σ αυτόν τον αγώνα ή με σένα δίπλα μου αλλά ξέρω ότι ο Καβάφης είπε ότι σημασία δεν έχει αν θα φτάσεις στο προορισμό σου αλλά το ταξίδι που θα κάνεις!!!

Το ταξίδι ξεκίνησε και μου δίνει τη χαρά να ξέρω ότι αυτός ο αγώνας, μου δίνει το δικαίωμα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ και με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ να δηλώνω

Είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου